Nonniin, päivitelläänpäs vähän tännekkin.
Työtunteja maastoautojen eteen on välipäivinä tullut käytettyä hurrrjasti!
Rangen osalta on edenny silleen, että runko on hiekkapuhallettu, hitsattu ja maalattu. Runkoa pistin surutta uusiksi, kun vähänkin näytti heikolta jokin kohta. Lisäksi alustan osat on hiekkapuhallettu ja oottelee että sekotan seuraavan satsin epoksia. Kohta pääsee mallaileen akseleita alle

Lisäksi jarrusatuloita on soviteltu enemmän ja vähemmän. Seuraavana haluna on sovittaa Pajero gen2 satuloita ja P38 rangen satuloita (Ne ois molemmat 2 mäntäsiä liukutapeilla, eli männät vain toisella puolella). Hylkyyn on menny siis: Rangen 4 mäntäset ja kaikki muutkin tarpeeksi tehokkaat 4 mäntäset (muuten menis, mutta täytys laittaa iso spacer vanteen alle), patrollin 1 mäntänen, bemarin 1 mäntänen ja kaikki muutkin tarpeeksi jykevät 1 mäntäset näyttää olevan liian isoja, jotta tohon boksin päälle passais.
Huomiona tuli, että rangen nelimäntäset luultavasti passais, jos spindle ois käännetty toisinpäin (!)
Auton värimaailma ois nyt sitten tarkotus rakentaa niin, että runko ja alustan osat RAL6018 tai valkoinen ja kori sitten mustaksi
Niin ja loppu aika onkin sitten tehty Ewergladen patrollia
Suuri kiitos Ewergladelle hiekkapuhalluspaikasta!
Kaikki vanhat korjaukset ja paikat korvattiin uudella, tuokin palkin pätkä meni lopulta kokonaan uusiksi
Valovirta-kempistä loppu virrat kesken kun vinssipetiä hitsuuttelin uusiksi niin otettiin hyllystä vanha ja järeä esabbi tulille.
Huomaatteko mitä rungosta puuttuu?