Näytä yksittäinen viesti
Vanha 31.12.2013, 23:34
Palex:n Avatar
Palex Palex ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 04.07.05
Sijainti: Lahti
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja GrapL Näytä viesti
Mites muute tollane lockright lukko pelittää näis? Youtubesta katellu videoista et näyttäis melko pätevältä kapistukselta. Heräs vaan kysymyksiä kestävyydestä ja siitä et mikä seuraus tän asentamisella ois. Lähinnä mistä tulee sitten se "heikkolenkki" tapahtuma ketjuun voiman välityksessä moottorista renkaalle?

helvetti ku ei osaa päättää oikee missä järjestyksessä tätä mun suikkaa rakentas.. vinssi, lukot vai renkaat? 235/75 allterrainit on jo, mut kokemuksien perusteella ne ei kyl pehemees maastossa oo minkää väärtit. Korotustaki oon miettiny, puslien vaihdon yhteydessä aattelin lehtijousien riiput vaihtaa pikkuse pitempii.. mut minkä pitusii? Panssarit teen ite ku kerkeen. Palakkipuskurit myös (edessä valamis jo).

sj 413 vm. 87 kyseessä, highrooffi.

JA PÄIVITTÄINEN AJONEUVONI TALVEN AJAN!
Hyvin toimii lockright, ja aika kovaa saat paiskoa menemään jos meinaat taka-akselista jotain rikki saada, onse kuitenkin sen verran kestävää tekoa pienen auton alla. Mulla ei ainakaan ole mitään koskaan hajonnut takapäästä, vaikka 33" renkaillakin on ryskätty takalukon kera...

Minä lähtisin toteuttamaan maastosuzukia puhtaalta pöydältä seuraavasti:

- JAKIKSEN VÄLITYKSET!!!
- Maltillinen pikku korotus alustaan.(mieluiten kippurammat jouset, tai lisäryhtiä peräkärryn jousipakkojen lehdillä, kun pitkät riiput tökkii joka paikkaan)
- Sellaiset renkaat että kehtaa metsässäkin ajella. 235/75 jos leimalle haluaa niillä, tai sitten 31" jos huvittaa vaihdella leimakumeja.
- Panssareita pohjaan niin ei hirvitä ajaa, ja hajoa paikat(jakis, tankki, palkkihelmat ja perämurikoiden kuoriin vahvistus/suojaus)
- Takalukko

Noiden jälkeen sitten varustelee mielensä mukaan vinsseillä sun muilla tarpeelliseksi näkemillään varusteilla, ja mieleisessä järjestyksessä.

Viimeksi muokannut Palex : 31.12.2013 23:37
Vastaa lainaten