Viestiketju: Auton GPS-paikannin
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 31.12.2013, 14:47
SisuFin SisuFin ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen

Rekisteröitynyt: 27.10.13
Sijainti: .
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nerd-O Näytä viesti
Siis oletko nyt hankkimassa hälytintä vai jotain gps paikanninta? Missä paikantimessa tuollainen tulee ja missä paikantimessa se tajuaa tuollaisen aktivoida?

Edelleenkin jos poliisilla kestää puoli tuntia tulla paikan päälle kun ihminen pahoinpidellään niin ei niitä oikeesti kiinnosta jos joku ajaa kännissä tuolla. Vielä vähemmän niitä kiinnostaa jos joku on pöllimässä autoa. Ja tuo suomen laki on tehty suojeleen noita nilkkejä, joten en kyllä yhtään ihmettelisi jos tulee syyte siitä ettet antanut nilkin rauhassa varastaa autoas. Eihän suomessa omaa omaisuuttaan saa puolustaa millään tavalla.

Millähän ihmeellä tuo on toteutettu? Jonkun verran kun tietokoneiden ja puhelimien kanssa on tässä tullut säädettyä niin tuo kuullostaa melko mielenkiintoiselta systeemiltä. Siis onko tuossa joku tehnyt tuollaisen softan vai mistä vimpaimesta tuossa nyt on kyse? Ja jos alunperin kyselet neuvoja gps-paikantimeen niin tuo vähän kuullostaa sellaiselta että sulla on jo olemassa joku systeemi. Liekö sitten kokonaan itse rakennettu, mutta noiden kertomiesi speksien perusteella se on itse koodattu.

Jos lähdet ulkomaille niin tuollainen gps systeemi ei paljon auta kun auto on purettuna kun palaat sieltä ulkomailta. Enkä mä ainakaan ole huomannut rattilukon laitossa mitään ongelmaa vaikka kävisin kaupassa. Tiedän ainakin että se auto on siinä parkissa myös silloin kun kaupasta tulee.
Haha, hanki muija!
Vastaa lainaten