Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja H&K
Haulla löytyy vaikka mitä, kaikkea ei viitti aina kirjottaa uudelleen. Esim tossa on jo aika paljon asiaa:
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=91844
Edit: Lisätään vielä että 2L:ssä ja 2LT:ssä on erilaiset männät ja erikokoiset kiertokangen laakerit kampuran päässä. Osassa 2L:ssä on noi mäntien öljyruiskut. Jotkut väittää että että olis samat lohkot mutta ainakin itselle on tullu vastaan lohkoja joissa on erilaiset pikkureiät kannen ja lohkon välillä.
|
Nuo öljysuihkut männille on ollut kaikissa 2L- sarjalaisissa mitä olin katsonut. Ja taas sitä vanhaa tankkausta: ne paineventtiilit, millä suuttinet lohkossa kiinni, voi olla rikki, siis jousi poikki....
Tuohon kannen/lohkon/kannentiivisteen eroihin en osaa sanoa mitään, se vain aikanaan tarkastin, että on samat noissa...
ja lohko on eri, siihen 2L valuinserttiin pitää porata turbon paluuputki... ja kannessa sama homma, pitää pistää pari M8 kierrettä pakosarjan kiinnitykseen.
Ja pakoventtiilit, öljynjäähdytin? yms on eriä 2L ja 2L-T kesken, tuon kiertokangen ja männäntätapin yms lisäksi.