Näytä yksittäinen viesti
  #1  
Vanha 30.12.2013, 17:07
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nikuzai Näytä viesti
Missä se on tehty vin koodin mukaan jossei se puhukkaan eurooppaa vaan aasiaa tai todennäköisemmin ihan kotoista venäjää ja siks ei jummarra kun on liikaa kirjaimia ja väärissä järjestyksissä

Voisin kysäistä tietääkö kukaan venäläinen ketään jolta vois saada venäjän obd-ohjelman
Siis tuo obd testerin pistorasia on varustettu johdoilla, jotka menee johtosarjaan; mutta yksikään testeri ei ole saanut yhteyttä k.o pistokkeen kautta autoon, siis sama vaikka johto olisi ollut irti.

Ja tuolla yhteisellä kielellä tarkoitan sitä, että vastaukset/viat/arvot olisi luontevia, yksi esimerkki yhden ranskiksen vikakoodista; "keskitasauspyörästön hydrauliikan onjauspaine liian alkainen" ja kyseessä oli vain perusmallin etuveto.... todellinen syy oli se, että ilmastoinnin kondenssiveden ulostuloreikä oli tukossa; ECU läpimärkä

Edelleenkin kaipaisin neuvoja, tuon latauksen merkkivalon "sammuttamiseen", ja toinen ongelma on tupakin sytkäri, siihen tulee jatkuvasti sähkö, saakohan muutettua siten, että tulisi vaan virta päällä? (siis onko jossain joku hyppylanka tms. joka pitää muuttaa toiseen liittimeen tms.)