Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tuomaritulee
Joo ihteäkin kiinnostaa tuo kardaaniviidakon muodostus, että tuleeko millä laatikoilla ja näin poispäin.
|
Kardaaniviidakko mietityttää myös tällä suunnalla. Takapäässä ei oo ongelmia, mutta näyttäs siltä, että edessä mahollisesti ölppäpohjaan joudutaan tekemään jotain muutoksia, tulee tuossa moggilaisessa tuo murikka sen verta keskemmälle, että vähintäänkin ahdasta tulee olemaan. Oma ongelmansa on myös tukivarret, jotka näillä näkymin siirretään runkopalkkien sisäpuolelle. Akselin puolen jouslautaset joutuu rakentamaan kääntöpään päälle jonkinlaisella tellingillä ja tästä johtuen olis tarkotus nostaa ylempiä jousilautasia kymmenisen senttiä ylös päin. Takapäähän toteutetaan siten, että patrollin orkkis alatukivarret + rangen kolmio ja parhardi lentää kuikkaan.
Etuakseli päädyttiin pyöräyttämään ympäri ja käyttämään gr.n omaa 5 lovista mauaaliaskia ja jakista. Jakiksen välitykset selviää, jahka päästään ensimmäisiä savuja ottamaan. näin ainakin laskennallisesti pitäis saada ihan ok välitykset lyhkäselle puolella. Enemmän kysymysmerkki on nopea puoli, että joudutaanko kenties välittämään ylöspäin, jotta maantienopeuksissa ei tarvi huudattaa konetta punarajalla... Mene ja tiedä, tuossahan se kevään mittaan selviää