eipä oikein muuhalle kehtaa avautua viron tuliais olut huuruissa

eli kirotus vireitä tulee olemaan ja asiayhteydet voi mahdollisesti hyppiä suurestikkin
Aloitetaan
tupakoidessani ja miettiessäni elämän kulkua tuli ajatus mieleen "vanhoista parroista" mitä täälläkin foorumilla on (Jare Pauli Ex_inkkari LaaLaa YMS. nimiä) miten voiko näin ei kilpa uraa luoneena melkein kolme kymppisenä päästä tuohon "vanhojenpartojen" listalle itse ja samalla luoda "siviilissä" kunnollinen menestyjän ura sekä hoitaa nämä lapset mitkä on ja mitkä on vasta tulossa
Elikkä voiko pohjalta aloittaa vanhalla iällä ja tulla ns. nimi mieheksi jos on jo perhe pankkivelka yritys sekä kaikki muu elämän normaali jatkumo jo "työn alla"
mietin vain ku olen 15v alottanut JM puolella ajelun ja mukamas ajanut jonkin vuoden mutta silloisen naisen kanssa tuli valinta harrastus tai perhe(lue minä),kunniallisen miehenä valitsin perheen...(nyttemmin on uusi oikea vaimo

) ja työ sekä pankin kanssa naimisissa ja hirvittävä halu harrastaa oikeasti ja sillä menttaliteetillä että olisi jotain muutakin kuin niin mikä? mikä se on mitä harrastuksella haetaan se että on oman harrastuksensa uusi mika häkkinen vai? kenties se joka tunnetaan omalla kylällä jonain hiipparina joka ajelee kummalla pirssillä tai kulkee ihmeelliset vaatteet päällä,vai onko sitä se joka harrastaa sen takia ku haluaa tehdä sitä mitäikinä haluaakaan harrastaa mutta tekee sen niin hyvin ku voi ilman sen kummempia ulkopuolisia tavoitteita/paineita !! tarina väliin
olimma isoveljen kanssa 1koppaseen ekkeriin vaihtamassa pääkaarta hallilla ja siihen tuli velipojan tuttu käymmän joristiin paskaa niinku kuuluu ja veli tuumasi ääneen että onse tämäkin perkele touhua täällä kyykkiä ja rälläköidä viikon ainutta vapaa päivää viettämässä..
johon veljen kaveri vastasi -mutta eikös tämä ole harrastus? mietitkö työ asioita?
johon veli vastasi -VITTU en mieti
Tähän veljen tuttu vastasi että : -Eikös se harrastuksen tehtävä ole juurikin se ja nauroi luultavasti paskaisimmman naurun minkä olen kuullut jonka jälkeen sytytti tupakan ja tuumasi pitääpä lähtä harrastaan...(auto käyntiin)sinne jalkapallo reeneihin
elikkä mitenkä suhtautua ihmisen joka haluaa olla tekemissään asioissa paras ja jos ei paras niin ainakin niin että vika ei ole missään muussa kuin itsessään siinä tilanteessa elikkä väline harrastaja

no ei kumminkaan rahalla.eliymmärtäkää haluaa olla paras mitä voi kulloisella "kalustolla" olla EI VOI SÄYYTTÄÄ EPÄONNISTUMISESTA muutako ITTEENSÄ
tekniikka rikoton taas tämän asian ulko puolella elikkä jos naru katkeaa niin sille ei voi mitään ei oispitäny toimia niin että tarvii sitä narua