Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Krisse
No ei toi 800€ (+rahti+tulli+alv) o ihan se mitä haetaa :-D
Mut mä luulen että mulla alkaa olemaan jo jonkunlainen budjettiratkaisu hollilla. Onko 2L:ssä paikat niille 2LT:stä löytyville (??) mäntien öljysuihkuille?
Meneekö 2L / 2LT kamppari, kiertokanget ja männät 'sekaisin' vai onko jotain estäviä eroja? Tarkoitus ei ole kuitenkaan tehdä ihan sekalaisista osista moottoria, mutta 2LT:ssä olevat +0.5mm männät pitäisi ujuttaa 2L:ään porautuksen jälkeen mikäli vaan ovat pelikunnossa..
|
Haulla löytyy vaikka mitä, kaikkea ei viitti aina kirjottaa uudelleen. Esim tossa on jo aika paljon asiaa:
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=91844
Edit: Lisätään vielä että 2L:ssä ja 2LT:ssä on erilaiset männät ja erikokoiset kiertokangen laakerit kampuran päässä. Osassa 2L:ssä on noi mäntien öljyruiskut. Jotkut väittää että että olis samat lohkot mutta ainakin itselle on tullu vastaan lohkoja joissa on erilaiset pikkureiät kannen ja lohkon välillä.