Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kuljukka
Tuo on totta että miltä kannalta, ajatellaan esim kampiraudan koneistus, uus kanki laakerit nyt ens alakuun. Mitä lie muuta vaurioitunu, sitä ei vielä tiiä. Lähinnä hintoja mitä mikäkin mahollisesti maksaa?
Käytetystä moottoristakaan ei voi tietää lyökö kätensä paskaan jos ei saa käyttää ja laakeroida alakertaa.
Ei ollu ahtimella. Ajettu 370000km. Tulikohan tuolle vaan päivät täyteen vai jotain muuta??
|
mitähän helvettiä? omalla purnukalla on rullailtu 387 xxxKM ja on ahtimella? ei mitään ongelmia ei vie öljyä ainut on pieni huohotus ahtoputkistossa. kyllä itse jos lähtisin tekemään niin ostaisin tässä tapauksessa uuden koneen josta olisi edes jonkin näköinen takuu että käy ja vaihtaisin suorilteen irtonaisena nuo kk-laakerit,
mitenkäs muuten tuon pajeron (turbon) syöttöpumppu passaako se tämmöseen koneeseen kiinni? kun kaupan mukana sellaisen sain ja pitäisi se laittaa kiinni kun vakio pumppu on tapissa ja moottori jarrusta ei ole tietoakaan ja naftan kulutus on aika maksimaalinen 12l 100km, ja tietenki jos passaa niin mitä joutuu tekemään että saa kiinni sellaisen? nm:koskaan vaihtanu syöttöpumppua.