Näytä yksittäinen viesti
  #260  
Vanha 28.12.2013, 19:55
mparty:n Avatar
mparty mparty ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 29.09.10
Sijainti: Tyrnävä
Viestit: 1.516
Perusasetus

Iltapalaa...


Ei malttanu pysyä pois tallista, piti vähän käydä hieromassa...

Doublerin kepin juuresta kun on puuttunut tiivistys eli siellä on ollut pellissä vain kepin mentävä reikä niin
pitihän sitä vähän tiivistellä paremmaks. Jos ees osa vedestä/kurasta pysys pois konttorista.

Otetaan yksi moponetin yleismallin vetoakselinkumi joka sattui löytymään varaston aarteista, trimmataan sitä
hieman, pujotetaan kepin alapäähän pätkä kumiletkua sovitteeksi ja viritellään kumi paikoilleen.

Click image for larger version

Name:	WP_20131228_18_43_13_Pro.jpg
Views:	334
Size:	96,8 Kt
ID:	44498Click image for larger version

Name:	WP_20131228_18_52_41_Pro.jpg
Views:	360
Size:	101,1 Kt
ID:	44499

Sitten kumi kiinni kepin alle kardaanitunneliin ja voilá -> kepin juuressa olis nyt kumitiivistys Ei varmaan vesitiivis mutta ainakin
tiiviimpi kuin pelkkä reikä.

Click image for larger version

Name:	WP_20131228_19_15_15_Pro.jpg
Views:	376
Size:	94,2 Kt
ID:	44500Click image for larger version

Name:	WP_20131228_19_15_52_Pro.jpg
Views:	355
Size:	90,3 Kt
ID:	44501

Vielä panssarit loppuun, maalia päälle ja doublerin asennus ois saatettu valmiiks...
__________________
Lakeuden Maastoautoilijat ry / LaMaas Offroad
http://www.facebook.com/LaMaasRy
Vastaa lainaten