Näytä yksittäinen viesti
Vanha 27.12.2013, 21:35
VOLIATTI VOLIATTI ei ole kirjautuneena
Konkari++

Rekisteröitynyt: 05.02.09
Sijainti: vantaa
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Calmari Näytä viesti
Älä missään nimessä lopeta rakentelua kun tilat ja taitoakin tuntuu löytyvän, offiporukka on vaan niin sisään lämpiävä että uusia, vaikka päteviäkin, tulokkaita ei hevin oteta vakavasti, ja jokainen uusi idea on aina tervetullut.
joo aika yrmy leukoja tuntuu olevan joukossa vaikka todellisuudessa saakelin hyviä tyyppejä, voin sanoo noin 26 vuoden ajalta tän eli jo silloin kun koko perkeleen nettiä ei viellä ollu olemassa, täällä se on vaan niin helppo huudella, kannattaa myös kuunnella näitä setiä joilla on paaljon viestejä takana koska niillä ei ole ollut välttis rahaa kun aloittivat tän tai silloin ei vain saanut osia niin ne tehtiin ite ja vituikshan se meni, nykyään saa suht helpolla ja huokealla hyviä osia niin ei välttis itse tarvii rakentaa vaikka onkin herkullisen helppoa ja halpaa,
itse en perusta noitten projekti kansioiden pitämisestä koska ei kaikki jutut ole kaikelle kansalle näytettävissä varsinkaan kilpi peleissä,ja nyt saa myös muutkin katsoa peiliin kuin minä, joo jatka vaan samaan malliin sit kun rakennat kolmatta kertaa niin eiköhän ne oikeat osa ala löytymään oikeille paikoilleen tosi makee hiluksi
Vastaa lainaten