Näytä yksittäinen viesti
  #70  
Vanha 26.12.2013, 20:54
ratigan90 ratigan90 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.05.13
Sijainti: Suomi, Vahto
Viestit: 107
Perusasetus

lavasta tulee puoleen väliin lämmintä umpinaista tilaa "lämpö pääsee reikäritilän läpi mahdollisesti" jonne tulee ensihätään tupla subit 12 tuumaa ja takaseinän koloihin erillissarjat. ja sittenkuin kyllästyy subiin niin on lämmintä tilaa koiraa varten.

moottorilohko tietty purettu kokonaan. sitten maaliruiskuun vahvaa ohennetta jolla ruiskuttaa lohkon "puhtaaksi" jonka jälkeen paineilmalla kuivaa motin.
sen jälkeen peräreikä mirkelillä monen mallisilla teräsharja päillä (jotka kumminkin ovat messinkiä) käy koko lohkon tarkaan läpi (ei tietenkään koneistettuja pintoja) jonka jälkeen ohenne ruiskutusta niin kauan jotta lohkosta valuva ohenne on kirkasta jonka jälkeen taas paineilmalla kuivaa.

sitten vaan moottorilohkoon tarkoitettua maalia päälle ja voila.

vedellä ja muilla vesipohjaisilla tötkyillä ei kannata kuurata (ruostuu muuten). en muista ohenteen tietoja tarkkaan. jotain jotunin teollisussmaalin ohennetta oikein myrkkyä jolla kädet halkeilee reilusti kun huljuttelee sangossa.

akselit ja kaikki muutkin öljyssä / rasvassa kylpevät osat on tuon ohenne ruisku putsauksen saaneet (ohenne joku 60e 20L) joten vielä halvempaa kuin moottoripesu kilikali tölkit ja paljon jytynpää tavaraa.
Vastaa lainaten