Nyt taisi sitten se kuuluisa mopo paeta hallinnasta tämän projektin kanssa. Ruosteiset pultit pisti sen verran hanttiin että pakkohan niitä oli vaan availla ja poikkoa ja availla ja... Lopputulos selvisi itsellekkin vasta kun kaivurin hyttiin kömmin että saa nostettua loputkin romut rungolta.

Juu tiedän että tätä hakiessa sanoin " tää pysyy koko ajan ajettavana ".. Täytyy vissiin pistää kakkos vaihde silmään että saa takasin ajettavaksi.
Joulu aiheinen kuva.
Tallista ei löydy punasta mattoa mutta valkonen kylläkin.

Paineilma vehkeitä ( lähinnä pulttimopoa ) on myös ikävä. Koppa sai pienen huuhtelun samalla.
Siinä ruoto. Hiukan kivempi tehdä mädät pois. Ristimitta heitti 2mm ja pituus myös pätkäsyn jäljiltä.
Tuuppasin ruodon sisään ja putsasin etuakselin irti. Samalla hioin ja putsasin rungon etuosaa hiukan ja sipasin ajattomat värit niskaan.
Tiedossa olisi toyotalainen mekaanin virveli minkä voisi keulaan istuttaa.
Minkälaisia kardaani toteutuksia on käytetty?
Soa.n jos kerkeisi tekemään etupäähän vielä tämän vuoden puolella.
Ohjaus hiukan mietityttää sanoin akselin "kulma" sekä apparin puolen toteutus.