Joo, hyviä ajatuksia. Hydesylkyn paluupuoli voisi olla öljyssä yhteydessä paineakkuun.
Säädettävyys esim. johonkin offikrossin pomppuihin paranisi, tosin voima tarvisi rajoittaa että kiinnitykset kestää. Hydeosia kyllä löytyy jokalähtöön, saisi varmaan sähköisesti säädettävän kuristuksenkin mulkattua jostain. Hydeletkuja löytyy hyllystä 50m eli vain päitä pitäisi prässäillä.
Haluaisin iskua kuitenkin n 30cm ettei pohjaa missään tilanteessa, ilmaiskarit ei taida sellaisia antaa ja hinta on mulle liikaa. Taas etsitään romukasaratkaisua nollabudjetilla.
Hydesylkyn vahvuus ei olisi ollenkaan huono asia ja asiallisesti tehtynä ja dokumentoituna pitäisi kelvata konttorillakin käyttöautossa.
Lehtiä ei voi paljoa purkaa tai tulee leimalla sanomista eli yksi lehti pois ja latien lyhennys voisi toimia, plussana uudet norrat ja jämäkät siteet sekä ylimitoitetut riiput uusilla muovipuslilla + hyvät iskarit voisi sallia kevennyksen.
Oikeasti en halua heikentää maantieajoturvallisuutta eli muutokset sen mukaan.
Kun tähänasti olen ajanut ilman etuvakaajaakin niin pieni jousikevennys ja hydesylkkyapu vaimennuksella tuoreen kaasuiskarin kanssa ei varmaan heikentäisi ajettavuutta kun suunnittelen tekeväni vakaajaan pikakiinnityksen ja mitoitan sen maantieajoon. Eli vakaaja saa rajoittaa ulosjoustoa reilusti.
Tänään olin ajoissa vakaajien kanssa enkä huomannut niistä olevan mitään haittaa kun olen ne tuunannut ulosjoustoa salliviksi. Vakaaja saisi olla vaikka puolta jäykempi jos se olisi pikakiinnitteinen.
Tätä täytyy tuumailla, hydepumpun käyttö on tarpeettoman monimutkaista mutta paineilma ja hydevaimennus vielä yksinkertaista. Se 20bar paineilmaa vaan voi olla hidasta tuottaa halvalla.