Näytä yksittäinen viesti
  #13  
Vanha 26.12.2013, 16:30
Tossavainen:n Avatar
Tossavainen Tossavainen ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 28.06.09
Sijainti: Joensuu/Ilomantsi
Viestit: 305
Perusasetus

Kyllä nyt täytyy miettiä tarkkaan minkä vaihteiston tuonne rakentelee.

suzukin jakiksen hylkään kyllä nyt koska sen kestävyys epäilyttää.

Patrollin jakis olisi muuten toimiva mutta sen uudelleen välitys olisi liian kallista ja siinä ei tuo vakio välitys riitä.

G-mersun jakista on huonosti saatavilla ja jos löytyy niin melko kallista.

ZF4HP22+ LT230 Automaattilaatikko voisi kestää ja tuo automaatti jelppais tuon pitkän välityksen kanssa. Tässä eniten mietityttää kun nuo vaihteistot ovat tuntemattomia minulle ja se että miten noitten saatavuus ja miten kallis paketti tuosta tulisi.

Hiluxin laatikko olisi varmasti ok, mutta sen ostaminen ja taas uudelleen välittäminen nostaa sekin kustannuksia.

Tuo tuplavaihteisto kiinnostaisi eniten rakentaa, uazin laatikosto voisi tosiaan olla tähän sopiva. Mietin myös jos tässä kokelisi käyttää rockyn omia laatikoita cedricin lootan perässä. Täytyy nyt mittailla miten siellä olisi tilaa.

Tässä tullaankin seuraavaan kysymykseen, Miten lyhyt voi takakardaani olla että se vielä toimisi? esim. Bj 40-42 on jo vakiona melko lyhyt takakardaani.

Perävälityksiä en nyt tähän hätään ryhdy uusimaan, vaikka se tarpeellista olisikin. Menee liikaa euroja siihen muutokseen.
Vastaa lainaten