Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jare
Hieno peli! Näitä isompiakin amerikaanoja alkaa kiitettävästi ilmestyyn offipalstalle....hyvä hyvä!
|
Kiito kiito! Tosin hienoudesta on kiittäminen entisiä omistajia. Mä olen vain tuhonnut kyseistä kampetta.
Mutta joo, pitihän tämä laittaa näytille, jos täältä vaikka tarttuis sitä maastossa selviytymistä Bonoonkin.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ford59
Hyvähyvähyväää... Alkaa vähemmistöäkin tulemaan kaapeista esiin  Ford-homo on hyvä olla  Tulet huomaamaan että on pirun hyvä maasturi
Mitän muuten tuolla sulakerasiassa olevat POLIISI ja SIREENI nastat mahtaa olla? Ei noin komeaa polliisi autoa olekaan näkynyt 
|
Maasto-ominaisuudet yllätti kyllä oikeesti positiivisesti, varsinkin tuo Trak-Lokin toiminta. Epäilyksiä oli erittäin paljon, että jumiinhan sillä jää jos löysässä mennään.
Joka paikasta on tähän asti päästy pois omin voimin, vaikka edessä ei ilmeisesti ole lukkoperää ainakaan vakiona eikä ilmeisesti ole jälkiasennettukaan.
Poliisi ja sireeni oli joko siihen Kapro-hälyttimeen liittyviä, tai sitten silkkaa hupia varten?

Joka tapauksessa jonkun ex-omistajan jippoja, jotka oli revitty piuhojen päistä pois kun auto mulle tuli.
Woemaahan tuo perkele kaipaisi kipeästi lisää.
Korin nylonkorotus tekis mieli nyppästä helv*ttiin, kun toi näyttää omaan silmään ihan kaatumatautiselta norsulta.
Helpottaahan toi about 5cm:n korinkorotus toki rungon ja alustan pesua, kun savikikkareisiin pääsee nyt mukavasti käsiksi.