Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja HRD
On kaksi hiukan eri asiaa työntää jakikseen voimaa pelkän vaihdelaatikon kautta, kuin vaihdelaatikon ja perävälityksen kautta.  Saa pikkasen enemmän jakis sikaa.
Erästä oranssia turbo Suzukia oli ammattikorkeakoulussa aikoinaan penkitetty, koppi oli ängetty porukkaa täyteen painoksi ja silti jossain 300 hepon nurkilla irtos aina pito rullista. Käsittääkseni tässä kipossa on kuitenkin suitsan jakis kestänyt.
Että en tiiä mitä sellanen sit kestää, toisilla enempi, toisilla vähempi. Ite ainakin oon noitten kans pärjänny ja ens evoluution tulee ahdistettu kone, joskohan se sitte ymmärtäis hajota.
Vaan en mä sitä sano, että sellanen tähän kävis, mut saahan sitä kaikkee kokkeilla...
|
niin joo onhan siinä se ero että ku on ylimääränen perävälitys niin joutuu vedättään nelosella ja vitosella et vauhti piisaa...
eikä se ylimääränen perävälitys siihen auta että se akseli mistä menee voima etukardaanille on joku 30mm ja siinä on varmaan 15mm reikä sisällä
ja toi 300hp ei sitä särje vaan vääntö. mulleki paukutteli henkseleitä yks penkitys äijä et piisaa penkki 450hp asti. tosin raja tuli väännön kestossa vastaan jo 205hp