Hohhoijakkata. Nyt on joulupuurot mahassa ja ihmisen hyvä olla. Laitetaas tässä pöhnässä vähän lisää tarinaa Bonosta.
Jakiksen siirtohaarukkaa on vähän syöty. Kuvasta ei oikein näy, mutta tosta puuttuu paljon matskua:
Tuollaista roinaa NP208 pitää sisällään:
Tollasesta kuvassa näkyvästä isosta jousesta oli yksi kolmasosaa jakiksen sisällä silppuna:
Täällä kaikki ok, uudet ARP:n pultit kiinni ja uusi koppa päälle:
Voe tokkiisa, kaunista on ja öljytilavuuskin suureni. Nyt ei heti ensimmäinen käpykään mene läpi tosta alumiinikorkista:
Tässä yleiskuvaa konehuoneesta, näkyy myös alumiiniset hihnapyörät. Ne tuli laitettua, koska alkuperäisiä ei löytynyt hyviä käytettynä ja uusien alkuperäisten hinta on jotain XXX€, jos niitä jostain sais:
Rupesin ihmettelemään, että mitäs nää kaikki paneelissa olevat namiskat on. Suurin osa meni ei mihinkään, mutta yksi namiskoista oli varatankin pumpun on/off nappula, jonka jätin paikoilleen.
Tällainen sähköpääkeskus löytyin takapenkin vierestä lokasuojan päältä:
Noi akun takana olevat johdot aiheutti valojen sammumista ja rätinää ja sirinää milloin missäkin. Loppui oireilu kun revin kaikki v... irti. Oli suuri osa tostakin ns. päättymättömiä johtoja...
Tossa pieni osa sähköpiuhoista...noillakin olisi saanut jo vedettyä pienen omakotitalon sähköt.
Miksi vänkärin puolen käyttö- ja seisontajarru ei pidä?? Vastaus: kun jarrusylkky vuotaa rojut ränniin. Tän näköistä se sitten on:
Vänkärin puolen takajarrujen ihmettelyä alapuolelta:
Osa takarumpujarrujen hiluista:
Bonuskuvia: kokeilin vanhaa hot rod -miesten kikkaa ruosteisiin kromivanteisiin: cokista ja karheaa sientä. Tuo oli lähtötilanne:
Hieman hinkkaamista ja sama vanne samasta kohtaa: TOIMII!:
Tässä kokeiltiin, milloin tassut irtoaa maasta. Mahtuishan tonne vaikka 38" pyörimään.