Lainaus:
quote:
Työpaikka vaihtuu ja työmatka lyhenee samalla n. 80 km/sivu. Ajattelin laittaa pajeron myyntiin ja kattella tilalle hj-60/61:sen. Mutta miksi. Vinssi ja pakettiautoisuus on ehdottomia ominaisuuksia, nyt tarvittais vain paljon rohkaisua tähän asti tojotan kaukaa kiertäneelle ihmiselle. Täällä on ainakin voimansiirrosta saanu sellasen kuvan ettei tollasella oikein kauas kotoa kannata lähtee, ainakaan ilman vara murroksia ja vara napalukkoja. Onkos spoan tekeminen tollaseen jo valmiiksi tuhoon tuomittu ajatus. Onhan niitä tehty, mutta... Mielipiteitä ja kokemuksia tarvitaa, myös niiltä jotka eivät ikinä (enää) tojotaan sorru. Pitäishän ton ny pajeron jälkeen olla kyllä jo enempi maastoauto, siinä on sentään edessäkin aksila ja jouset...
-Pajerolla metsään ja Zetorilla pois-
|
Älä nyt ihmeessä myy pois Pajeroa.Hulluhan sä olisit.
Osta vaan toinen auto lisää.
Toyota menee ihan hyvin maastossa kuin mikä muu auto tahansa.
Esim.
MikJus BJ juhannus safarilla mitä nyt pieniä teknisiä onkelmia.
Jotka kyllä korjaantui kun G-69 toi ns.uutta osaa.Kiva oli olla kyydissä.
BJV-8 vihreää paholaista ei ole näkynyt pitkään aikaan missään safareilla.Mutta yksi niistä monesta HooJiista kyllä oli ainakin Ylläs Trophyssä.Kun saatiin auto hitsauksen jälkeen kuntoon niin alta pois.

BJ-40 Ylläksellä oliko nyt Ari Kauhanen? Niin BJ meni nätisti mudassa.

IronSika vaikeuksista välittämättä Ylläksellä mukana punaisessa ryhmässä.Ei kuitenkaan loppuun saakka harmi.
Tämä juttu ei ole Jota miesten kiusaksi.Nämä jutut mitä itse muistan safareilta.
Että suosittelen miettimään.Itsekkin meinasin ostaa ekaksi autoksi BJ:n mutta hinta oli liian korkea. Joten vähän myöhemmin ostin halvemman pitkän Pajeron.
Pajerolla ajellaan vaan.
Edited by - Juniori83 on 11/10/2004 10:45:41