Pieni lisäys edelliseen."jjtp.olen kyllästymiseen asti mittaillut hdj sähkövikoja " 80:sessä EI ole mittailtu muita sähkövikoja kuin tasauspyörästöön liittyvä vika niitä kun EI ole muita ollut.Mitä tulee mekaanisen"paremmuuteen" niin onhan silläkin taipumus JUMITTUA jos ei jatkuvasti ole niitä herkistelemässä.Oli nimittäin muutama vuosi sitten lukkoperällinen hj61 joten kokemusta on mekaanisesta lukostakin eikä pelkää mutua.En sano että kaikki mekaaniset tarvii herkistelyä, mutta näin on omat kokemukset.Menee ne ARB:kin pimeeksi kun letkut tai piuhat menee poikki.Ulosjousto on aivan omaa luokkaa EI tarvita jousen puristimia kun vaihdetaan 2.5" pidemmät jouset alle.Akselisto elää todella MAHTAVASTI.Rangessa ON hyvät joustot mutta ei pärjää 80:selle.Tuli nimittäin rakenneltua ja ajettua3:sen vuotta Rankulla.Yksi kaveri on tuottanut saksasta HDJ siinä ei ole keskitasauspyörästön lukkoa.Venäjällä käydessäni kävin Pietarilaisessa autopurkaamossa jossa oli purettuja 80:siä niin ei niissä ollut lukkoperiä autoja 3-4kplpurettuna oli vähän vaikea hahmottaa määrää kun korit oli leikelty kappaleiksi.Suomi autossa on todennäköisesti kaikki lukot, ainakin niissä mitä olen itse tutkinut.80:sen ovet ja läpiviennit on tosi hyvät,auto oli sisältä täysin kuiva joen ylityksen jälkeen.
Note! This message was posted anonymously!
|