Näytä yksittäinen viesti
Vanha 24.12.2013, 13:44
hj 60/61:n Avatar
hj 60/61 hj 60/61 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 15.01.12
Sijainti: Ruupanperä
Perusasetus

Kaveri lähti euroopankieurtueelle, ja mä lupauduin niille talon/koiran vahdiksi. Ny on sit viemärit tukossa, tai kaivo täynnä. Ei vittu, ku ihmiset ei pidä pirteistänsä huolta. Ekaks joutu siivoomaan tän talon, eikä oo mikään mökki, vaan ennemmin kartano, ku muksut tuli mun tykö. Ja ei auta viemärin avaajat tuohon pönttöön... Ittellä kotona pihasauna ja ulkohuussi, ei oo vittu näitä ongelmia, vielä... Tietty rakentelen laajennukseen just uudet pesutilat ja keittiön... Vittu että just tänään. Taitaa olla kirottu mun joulut.
Viime vuonna mökin pihasta mentiin hakee kuusta aaton aattona muksujen kanssa. Oli putket räjähtäneet ja tullu jääsokkeli pirttiin. Silloisen emännän öljypoltin hajos sit aatto-aamuna. Onneks tuttulla putkarilla oli yks konkka jäljellä, ni päästiin joulusaunaan...
Kait huomenissa pitää joku krapulainen paskaimuri herätellä, et saa nää putkistot toimimaan...
No pari pirkkaa (24), ni eiköhän se siitä... kusella tietty voi käydä pihalla, mut ei viittis riukuu alkaa askartelemaan tänne taajama-alueelle...