Pikakiinnitteiset koiranluut eteen, sillähän tuosta hommasta helpolla selviää.. voi ajaa vakaaja kiinni kadulla, ja metsään mennessä nappaa ennen polulle kääntymistä koiranluut auki. Menee ehkä minuutti.
Vähän autosta ja takavakaajan paksuudesta riippuen se joko voi olla paikallaan tai sitten sillä ei tee mitään. Esim. itsellä Jeepissä takavakaaja on niin ohut, että sen vaikutus joustojen rajoittuvuuteen on aika vähäinen, mutta kuitenkin sen verran että auttaa korin kallisteluissa metsässä -> kannattaa pitää kiinni. Edellisessä Jeepissä taasen oli (jäykähköt) lehdet takana niin takavakaaja oli varsin turha, mäkeen vain. Siitä onneksi sai sen ihan laillisesti poistaakin kun mallisarjasta löytyi ilman takavakaajaa oleva versio.
edit: Kannattaa näistä vakaajien poistamisista muistaa, että niin kauan kun sen voi tehdä luvallisesti ja saa merkinnän otteeseen, ei huolta. Sen sijaan jos ottaa vain irti, ja syystä tai toisesta löytää autonsa pötköttämästä tassut taivasta kohti sen jälkeen kun on kolaroinut toisen auton kanssa väistöliikkeestä johtuen, niin voi vakuutusyhtiöt alkaa vittumaisiksi -> pahimmillaan itselle todella iso lasku kolarista, mikä menisi vakaajat paikallaan vakuutusyhtiön laskuun.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.
Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.
Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Viimeksi muokannut Timo_L : 24.12.2013 11:01
|