Siis tuo HJ:n korotus maltillisella (laillisella) SOA:lla on niin suorilla/veltoilla jousilla, että muuttuu tuo kallistelu aikalailla agressiivisemmaksi verrattuna perus- läsähtäneeseen.
Ja jos sulla on hj, vm -88, niin siinä on jo korpivaaran maahantuomana lukkoakselit, jotka puolestaan auttaa maastossa aikalailla.
Ja noista kallistuksen vakaajista: nehän saa poistaa k.o hj:stä trafin luvalla, samalla tapaa kuin lisätä pari vetävää akselia, taikka vaihtaa 16 Litran dieselin...
Ja jos k.o maininta puuttuu otteesta/tiedoista, niin joskus joku katsuri voi olla valveentuneempi, siis leima jää saamatta

ja vaikka oli vuosi sitten juuri katsastettuna ostettu auto
p.s itsekkin olen katsastanut useampia 4wd autoja "disabloidulla" kallistuksen vakaajalla, toki mm. hj-61:ssä oli vakaaja edessä, takaa koiranluu irti, ja kun oli dobinsonin korotus alusta, niin pieni pyörähdys pihalla, ja katsuri ei muistanut merkitä

(Ei kaivannut kallistuksenvakaajaa taakse, edestäkin olis voinut olla pois....)