Näytä yksittäinen viesti
  #13  
Vanha 23.12.2013, 21:26
AVRO:n Avatar
AVRO AVRO ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.08.03
Sijainti: Mäntsälä
Viestit: 3.565
Perusasetus

Tallissa sitä yleensä ittensä kolhitaan. Ajeluissa ei oo tainnut napakkaa Volvon-ratti-käsille sirkkeliä kummempaa käydä.

Tallissakin on selvitty haavoilla ja mustelmilla. Aika mukavasti nekin ovat vähentyneet kun nykyään tulee laitettua "vaatetta" päälle, hanskat ja sen semmoiset pysyy aika hyvin käsissä. Kuulosuojaimet päässä myös hitsatessa.
Töissä kyllä poltin kädet alkusyksystä mukavasti kun nojasin jonkun älynväläyksen johdosta suihkumoottorin ilmastartin ilmaputkeen minuutin pyörityksen jälkeen. On muuten kuuma tommonen reilun ranteenvahvuinen ilmarööri jossa menee ~200c ilmaa oikein kunnolla. Tajus kuumuuden just ennenkuin kädet osui pintaan, ehdin jo antaa käsille käskyn "EI" mutta liikesuunta ei ehtinyt muuttua. TSUHHH!!!

Kerrankin tuli liotettua käsiä heti ja huolella kylmässä vedessä niin vauriot olivat varsin pienet.
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG.
RRC 3,9SE -90. Valkoinen.
Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa
Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto"
Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu"
Range Rover P38A -95, purkuraato
Volvo C303, muutti pois.

Viimeksi muokannut AVRO : 23.12.2013 22:17
Vastaa lainaten