aikoinaan paikallisen kesoilin alakerrassa rintalan pasi rakenteli silloisen 2luokan rangea jota kuolasin, ja erinäisten sattumusten kautta auto kulkeutui jyväskylä kaupunkiseurakunnalle. yhteiskunnasta syrjäytyneiden nuorten käyttöön, jotenki minut laitettiin porukan "vetäjäks", sitä ennen en ollut missään tekemisissä seurakunnan kanssa, mutta kaverin isä oli projektin vetäjä, siitä se sitten lähti. koskaan siihen ei niitä nuoria löytyny ja kerta auto oli ni sain sillä sitte itse ajaa, kaksi kautta sillä ajoin ja addiktio oli valmis. homma alkoi hiipua ja ostin ekan oman auton velipojan kanssa bj:stä piti rakentaa, mutta eihän siitä mitään tullu joten järvisen jukalta ostin valmiin hiluksin jossa 38,5x12,5r15 swamperit arpit ja kaikkee, sillä ajelin jokusen vuoden, kunnes auto rupesi olemaan ehtoo puolella.
sielä kesoilin alakerrassa oli tekeillä myös kupla jonka sain ostettua, vaikkei se varsinaisesti ollut vielä myynnissä. sitä on jatkojalostettu vuosien saatossa jonku verran.
mutta itse aiheeseen takaisin, eli mikä lajissa viehättää, ni kai se on sitä, että pääsee paikkoihin, mihin ei itsekkään usko pääsevänsä, ja mutaleikit on mukavaa siihen asti, kun pitää kalusto pestä. ja suolla kuplalla/kuksalla kun oli vielä ne puimurin pyörät, ni pääs sielä missä suo ei kantanut jalkamiestä.
ja kuivalla, kuumalla kalliolla se tunne kun ajetaan pelkällä pidolla ihan ryömimällä, se on edelleen parasta offia mun mielestä
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia
|