Näytä yksittäinen viesti
Vanha 23.12.2013, 08:22
Nikuzai Nikuzai ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 02.12.12
Sijainti: Suomussalmi
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Porvoon Hilma Näytä viesti
Ei aina tarvita huonos keliäkään: moottoritiellä paras ohitus jossa olen ollut ohitettavana on sellainen, jossa ohittaja oli palaamassa mun kaistalle mun etuvalojen kohdalla... ei jaksanut ohittaa loppuun saakka... ihan normiauto, sellainen tilamunatyyppinen laitos ja satku vauhtia. No hiukan sitten ohjeistin muutamalla merkillä moista velttoutta. Ihme touhua!

Mitenhän lie olis vierinyt se tilamuna jos ois "tarkkuus pysäyttämis tekniikkaa" soveltanut vahingossa eli puskurilla pukannut takanurkasta

Tuttu joko ite tai sitten kertoi et joskus auran kanssa oli ajellut ja jollain oli ollut suuri hätä ohittaa, muttei sitten viitsinyt odotella et pääsisi ohi ja oikeen terävällä liikkeellä oli auran nurkan upottanut renkaan ja puskurin väliin sitten kiepahtanut oikealle auraa vasten ja siitä ojaan

Kuulemma koko takanurkka pois ja kylki surullisen näköiseksi

Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.