Vinssi käytetty auki ja rasvailtu+yks juotos tehty uusiksi,kun oli ollut kaapelikenkä löysällä,niin oli vähän saanut lämpöö..
Vinssiä mallailtu paikoilleen ja saahan sen aika kivasti tonne uppoomaan

Jousien kääntöä vähän aloiteltu ja jotain tollasta siihen tulee-->