Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 21.12.2013, 20:34
Castrol:n Avatar
Castrol Castrol ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 08.07.03
Sijainti: Helsinki,Suomi
Viestit: 869
Perusasetus

Tulipahan turattua taas tänäänkin...Suunnitelma oli että taka-alatukivarret vaihtuu lähes ajatuksen nopeudella. No ei se mennyt kun strömssössä vaan sai ihan tosissaan näyttää snurraa ja kaikkea mahdollista taivaan ja maan väliltä. Kun yhdistetään englantilaiset puslat ja saksalaiset tukivarret saadaan selkeesdti tumillejä .

Tukivarressa puslan helalle oleva varsiosa oli vajaa 21mm halkaisijaltaan ja puslasarjassa joka oli tarkoitettu juurikin tuohon paksumpaan tukivarteen oli holkin sisäreikä pikkusen nahkea 20mm. Joten ei sovi ei mäne ellei lekalla hakkaa ja ei saa enää ikinä irti.

No snurraa ja jarrusylinteri hoonaria käyttäen sopiva käyttövälys saatiin aikaiseksi ja puslat istuivat nätisti sinne tukivarteen. Loppuhan oli suoraan elokuvista plug and play...

Tuli todettua että noi rangen tukivarret on helppo vaihtaa auto pyörillään kun vähän ajattelee mitä tekee Säästää aikaa komeesti.

Vanhat puslat oli molemmilla puolilla aivan holomoro joten ei ollut ihme että oli kun hulatytön lanteet takapää kun ajoit monttuun


Laitellaan muutama kuva kun ne on kivoja...







Jatkellaan puslaremonttia kunhan saa taas inspiraation joulupyhinä...
__________________
Neljä pyörää joista suuri osa mustia ja pyöreitä.
Vastaa lainaten