Pohja sudittu väriin rost-stoppia alle ja päälle hammeria...
Takaluukku hitsailtu..
keulaa aloiteltu leikkelemään,vinssiä ainakin +10cm taakseppäin tarkoitus siirrellä.
-samalla kääntää riiput jousen perspäähän,Niin pitäisi olla etuylityksen lyhyt ja luistava

ja onhan tuohon tilailtu u-pulttia/puslaa sun muuta oheistavaraa!
Mistäköhän sais kontinluukkuun uutta tiivistettä,Niin vois vesikin pysyä ulkosalla paremmin jotain metritavaraako??