Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BJ-40/76
520e ?
Jotenkin vaikuttaisi että olet ollut tilanteessa Esiintyvä Taiteilija, ja tuo 520e on kirjallinen kehotus suuntautua johonkin muuhun, kuin vitsin kerrontaan?
Ja jos tuo menee normi päiväsäkon mukaan, niin ei tainnut sattua pienituloiselle...
Vai oliko kunniakirjassa muutakin elämän/rakentelun ohjetta?
|
Aloin itsekin miettiä tuota päiväsakon suuruutta, tulot on kyllä kohtuulliset mutta en mitenkään itse päässyt noin isoon määrään.. ei mulla nyt sentään 3500€ kuussa jää kouraan verojen ja muiden vähennysten jälkeen

Itse pääsin todellisten tulojen perusteella reilun 40€:n päivässakkoon.
Lainaus:
Ja kannattaa muistaa, että tuohan on "vain" konstaapelien näkemys asiasta, kannattasko käydä syyttäjän juttusilla? Ja ottaa vaikkapa tuloste verkkopankista, missä näkyy että olisi pitänyt mennä, jos näkyy vielä...
Käsittääkseni tuo unohdus on samaa suuruusluokkaa, kun katsastuksen unohtaminen?
|
Juu, tuntui että herroilla oli paska päivä, ja jotain sitä vastaan että ajan Jeepillä missä on maastorenkaat alla (kaikki muutokset otteessa yms.). Työtäänhän toki vain tekivät, mutta silti aika käsittämätön summa varsinkin, kun tosiaan maksoin samantien poliisin antamilla viitenumerotiedoilla erääntyneen osan pois.
Kuten ylläkin totesin, kerran aiemmin käynyt niin että oli jäänyt ajoneuvovero maksamatta niin eivät tehneet muuta kuin vei kilvet konttorille ja antoi kirjallisen huomautuksen sekä kirjoitti otteeseen ajoluvan kotiin. Samana päivänä sain kilvet takaisin konttorilta kun kävin välissä maksamassa kotona erääntyneen osan ja printtasin siitä kuitin mukaan.
Täytyy kyllä ehdottomasti vaatia tuon sakon kohtuullistamista/ poistoa, on mielestäni käsittämätön summa 82,16€ mokasta, minkä tosiaankin vielä luulin maksaneeni kun olin sen jo verkkopankkiin näpytellyt hyvissä ajoin.