samalla vaihdettiin surkeeseen kuntoon päässyt itse tehty? etukardaani joka sekin löytyi palstan kautta.
no näitten jälkeen päästiin taas ajelee vähän enempi kuuntelee jyrinöitä ja vemputuksia nelikko päällä.
tarkotus oli leimalle "äkkiä" hitsata kasaan, mutta tuollahan tuo vielä seisoo tallin pihalla.. leima sitten loppu maaliskuussa 13
Startin vaihdoin vielä ennen kun leima loppu ei jaksanut enään pakkasilla pyörittää..
Jarrusatula, etuovet, syyläri, etuposket tuli hommattua palstan kautta myös.. etulevyt on löytäneet tässä parin vuoden aikana tallille (kiitos rytarille).
moottorin kumityynyt ja syylärin olen vaihtanut.. sen jälkeen ajellut muutaman metrin ja käytellyt.. lähi metsässä tuli käytyä kerran "vähän" kokeilemassa huono reissu ei ollut akut kiinni niin saatin pientä äksöniä tulipalo muodossa..

toinen akku "kaatui" suoraan jarruputkeen ja siinä samassa hävisi nippu johtoja jarrujen kanssa ilmaan..
nykyinen tilanne on tälläinen
tavoitteena olisi hj:n jälkeen hitsata mitä tarvihee (helmat, tuulilasin kehys kenties jotain muutakin

)
ja leimata.. tää taitaa tulla vaan citykäyttöön alustavasti..