Barit on vahvisteltu mutta etummainen osuu öljypohjaan. Sen voisi tehdä kokonaan uusiksi tai muokata tuota palapeliä vielä kerran.
Etukartaanin liuku on pakko pidentää ja sitten bar voi taas tarvita muokkausta ettei rajoita joustoa.
Takalukon kytkentähaarukan pultti oli katkennut ja vaihto teetti työtä kun katkennut ei halunnut tulla pois akselista. Se saatiin korjattua ja samalla uudet rasvat mekanismiin, toimii hienosti.
Ajoissa särkynyt murros tuhosi vetarin mutta sekin saatiin uusi, pyörien kääntymiskulmat pitäisi mitata ettei turhaan rasiteta murroksia.
Pesin ohjaustehostimen ja se lopetti vuotamisen ja toimii paremmin uusilla öljyillä. En lähtenyt paineita muuttamaan kun ruoria vääntämällä kääntyy nytkin.
Suunnitelmissa on ilmasylkyt etujousien herkistykseen , pidempi etukartaanin liuku ja venttiili ahdonalaisen syötön ohjaukseen.
Tarvittaessa sen voisi kytkeä pois, tai paineistaa jatkuvasti. Hyppykiipeilyissä on haittaa jos tehot karkaa käsistä ja toisinaan voisi kaivata täyttä syöttöä tyhjäkäynniltä.
Tämä ohjaus olisi taas alle 30€ kokeilu joka voisi toimia.
Ilmasylkyt on vaikea löytää edullisesti, 80mm, max 100mm mäntä ja iskua 300-350mm.
kiinasta saisi jotain 25€kpl mutta rahti ihan liikaa. Mielestäni ne voisi toimia sopivalla säiliöllä jousitysta herkistäen.
__________________
Arguing with an engineer is a lot like wrestling in the mud with a pig,
after a couple of hours you realize the pig likes it.
|