Näytä yksittäinen viesti
Vanha 19.12.2013, 09:20
HV HV ei ole kirjautuneena
Veteraani++

Rekisteröitynyt: 04.02.07
Sijainti: ikaalinen, .
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jare Näytä viesti
Paljonko siihen sun harrasteautoon on se kilometri taksa??

Ja uusien autojen hinnan lasku.....nykyiselläänhän Suomi saa ostaa osan autoista valmistajilta halvemmalla, kun meillä vero on niin perkeleen iso, joten veroa jos aletaan laskeen, niin kai ne autojen valmistajatkin sen huomaa ja nostaa taas niiden myynti hintaa?

Ja muutenkaan en mitenkään usko, että tällä, taas yhdellä uudella verojen keräämisellä minulle henkilökohtaisesti jäisi yhtään enempää rahaa käytettäväksi, kuin nykyään. Valtiohan haluaa tässä maksajia, ei tässä tienaa, kuin veronalle ja "Ollilat" yms.

PS. Minä en vaan yksinkertaisesti halua, että liikkumisiani(autoni siis) kyttäillään jatkuvalla GPS seurannalla!
Eihän tällä ole ideana ollutkaan että verotus kevenisi. Mistä moisen idean oot päähäs saanutkaan ? Eikä sellasta päivää tulekkaan että autoilijat sais ajaa halvemmalla kuin nyt, ainakaan mitenkään merkittävästi.

Valtio tarvii aika kipeesti fyrkkaa, kun kohta 100 miljardin lainasta alkaa korot nousta.

Eikä minun mielestä kenenkään REHELLISEN veronmaksajan tarvi olla huolissaan että autoa seurattais, oikeesti ketä kiinnostaa kun käy kaupassa ja töissä ? Tosin sillä pystyy liikennevirtoja ja ruuhkia ennustaan aika pätevästi. Huomattavasti parempi vakoilukohde ja helpompi on se henkilökohtainen älypuhelin, lisäksi erityisesti isoissa kaupungeissa ja isommilla teillä on nykyään lähes mahdotonta liikkua ettei kamerat kuvaa autoa.
Vastaa lainaten