Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 17.12.2013, 07:57
Samppa79:n Avatar
Samppa79 Samppa79 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 18.07.04
Sijainti: Joensuu, .
Viestit: 903
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Esko90 Näytä viesti
Eli mites se nyt sitten menee kun tarkoitukseni on talvella vaihtaa lj. Hin etuakselille kaikki tiivisteet. Laakerit. Vasukat ja murros. Niin samalla ajattelin nuo pronssiholkit laittaa uudet niin onnistuuko se sitten vaan sillai että vanha veke ja. Uuden lyö tolalle, kamat kasaan ja kovaa ajoa, vai pitääkö jotain huomioda holkin asennuksessa??????
Mulla on ollu kolme toyotaa. Ainut joka söi holkkeja oli 4runneri. Lj:n tein täydellisen etuperäremontin ja holkkeja ei tarvinnu vaihtaa. Alkuperäiset stefat sinne laitoin. Rj:n tei kesällä tiiviste rempan. Siihen tuli lipposelta enempi elämistä kestävä stefa. Holkit jäi vanhat. Kannttaa käyttää enemmän elämistä sietävää mallia stefana, jos ne holkit ei ole todella pahat. Samalla stefapinta vetoakselissa muuttuu hieman eri kohtaan.
Vastaa lainaten