Näytä yksittäinen viesti
Vanha 15.12.2013, 04:08
kummo kummo ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen

Rekisteröitynyt: 19.10.12
Sijainti: ivalo
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BJ-40/76 Näytä viesti
Siis oletko katsonut tuota valokuviota vastaantulijan näkökannalta?

Siis itseäni kiinnostaisi se "rajapinta"; milloin tuo suhtautuminen vaihtuu malliin "MINÄ", siis rinnastetaan nuo "kotikutoiset xenonit" laittomuus esim. käsijarrun puoltamiseen?

Siis jos ajat 1, 10 tai 100 km, ja nuo "tee se itse-" xenonit häikäisee "vitusti" vastaantulijoita, niin äkkiä sata autoilijaa kokee tuon häiritseväksi.....

ps. oman sängyn ja työpöydän välillä nyt n. 100 km; 1h ja 15min - 1h ; 30min matka-aikaa, ja noita "valo virtuoosia" sattuu vastaan joka reissu, ja "täys urpoja" lähes joka viikko!

P.S Täällä(kin) nuo nuo huonot xenon- lyhyet häikäisee vastaan tullessa saman verran kuin normiauton huonot pitkät... ja vastaantulija on tuolla "mutkaisella ja kapealla" E20 on monta kertaa katuvalojen ulkopuolella....

Sorry topiikin sotkemisesta...
Jonkun verran kokemusta nuista h4xenon sarjoista... Ne kaikki on paskaa. Kyllä ne itselle loistaa jotenkin, mutta häikäisee vastaan tulijaa aivan jumalattomasti.

Minulla oli ne aikoinaan mutta lopulta heitin ne roskiin ku ei niitä voinut edes lahjoittaa kenellekään kun olisi vituttanut aika reippaasti jos joku olisi tullut vastaan jossa ne olisi olleet.

Tullut todettua että jos nuilla normi halogeeneilla ei näe niin parempi pysyä kotona.

paitsi kaverin qasqaihin tuli laitettua lyhyisiin xenonit (h3? ei muista enään). Ei häikäise ketään. On umpiossa hyväksynnät xenonille niin kuvio on aivan eri mitä nuissa vanhoissa 90-luvun autoissa.