Sori nyt vaan Pekka. Ei ne kilvet tee protostakaan turvallista ajaa yleisillä teillä. Ihan yhtä haavoittuvaisia ja vaarallisia ne ovat ku muunkin luokan autot, ehkä vaarallisempia johtuen painosta.. Enkä ymmärrä trailerisiirtoa vastustavien ajatusmaailmaa siitä, että mikä niistä kilvellisistä tekee oikeesti laillisia, jos saa kumminki olla "suuret renkaat". Eiks se polliisi tai mukana oleva katsuri nyppää kilpiä pois, tai nuhtele laittomasta autosta??? Tänä vuonna kolme kisaa käyneenä, ei missään ole "traileriparkit" olleet ongelma.. Miks ne ois tulevaisuudessakaan?? Mukavampi siirtymälle on lähteä itsekkin pelkäämättä ja sotkematta sitä yleistä tietä.... Ja, yleisellä tiellä trailerin päällä oleva auto ei ainakaan ole kilpailujen järjestäjien vastuulla.. Vetoauton kuski saa miettiä siitä tekosiaan ja sitomisiaan virkavallan puhuttaessa.. Ainut hyvä mieli siinä tilanteessa saattais tulla siitä, et meitin auton liinalla parsittu tukivarsi tai ropeliksi vääntyny ohjausvarsi ei kuulu niitten toimivaltaan..
Nää on mun mielipiteitä, ja niistä ei kaikki tuu pitämään.. Mutku, milläs pirulla ton Torninkaa katsastat?? Silti haluais harrastaa ku rahansa on siihe laittanu... Omaa hulluuttaan..!! Myönnetään....
__________________
Mikkelin Offroad Club ry MOC
Maasturistit ry
Keltalan Kahlaajat ry
Montenegro Offroad Club ry
|