Näytä yksittäinen viesti
  #121  
Vanha 13.12.2013, 08:09
baxxter:n Avatar
baxxter baxxter ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.06.03
Sijainti: PAiMiO, Finland.
Viestit: 4.289
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kallo Näytä viesti
Mielenkiinnosta, että minkälaisissa hinnoissa pyörii tuo etuakselin rakentaminen tuolla voimansiirrolla? Karpiola, Kam, Terrafirma, Ashcroftin murrokset ja mikä tuo locker on? Kysyin muistaakseni joskus rangen 10 spl etutikkujen teetätystä karpiolalla ja vastasivat että 250e/kpl :O
Ashcroft locker ~700eur
Ashcroft HD CV ~600eur/pari
Ashcroft vetarit ~350eur/pari
Eli etuakseli varmaan noin 2000eur hiluineen. HD välitykset ~300eur per akseli jos tarvetta tulee.
Takavetarit roverakseliin ~400eur/pari. Ja lukko saman ~700eur, eli yhteensä se 1500eur.
Akselipari 3500euroa, sen verran väljät laskelmat että pari laakeriakin saa uusittua samalla.
Jos salisburyn laittaa taakse niin akseliaihiosta joutuu jotain maksamaan, mutta silloin riittää vakiovetarit. Ashcroft lockeria ei saa, joutuu laittamaan arbin (1150eur) tai detroit lockerin (500eur)
Eteenkin voi laittaa salisburyn, akseliaihio vielä kalliimpi (?) ja silti samat murrokset ja vetarit (?).
Lainaus:
aikasemmin on säälittäny katsoa kun komea auto maannu monta vuotta tallissa. Muistan joskus monta vuotta sitten katselleeni tätä projektia että kyllä vain komea tulee
Oot varmaan kattonu jotain toista autoa
Lainaus:
Miten ootte ajatellu nuita ohjausvarsia toteuttaa? Itse olen ainakin kokenut ne Rangessa ongelmallisiksi vaikka kuinka koittaa vahvistaa...
Ohjausvarsi ja raidetanko jotain hoodeeta, raidetangolle panssari. Ainakin riittänyt tuossa omassa kulkineessa.
__________________
Harbor Cruisers
Vastaa lainaten