Kuskinpuoleinen sivu rungosta ruostuu näköjään helpommin. Ainakin omaani laitoin kesällä 1.5 metriä paikkaa suurimmaksi osaksi kuskin puolelle rungon sisäpintaan. Niin ja joustinlautaseen. Ja sitten vielä ne poikkiputket. Niin ja takapalkki on kanssa nykyään aikas lujaa 100x50 U-palkkia. Sitten ruostuu helposti myös takaperään reikiä sinne huohottimen ympärille. Ja jos on yhtä hyvin pidetty kuin omani niin iskarin kiinnikkeet takapäässä on melkosta paperia.
Koneeseen saa näköjään helposti pari heppaa lisää kun ei anna sääliä yhtään. Pedaali pohjassa parisataa kilometriä niin siitä se piristyy.
Niin ja ruostelistaan lisätään öljypohja. Ja Turbon kunto kannattaa tarkastaa esim. työntämällä ruuvari sinne putken tiivisteen väliin ja katella saako konehuone ruostesuojauksen. Ja jos turbo on huollontarpeessa sijoittakaa parempaan, omansa on aika mitätön vempele alle 2000 kierroksen. Nämä on siis minun kokemukset noin 6 kuukaudelta.
|