Nonii nyt olis tarkemmat mittailut tehty. Varsi oli puolimetrinen ja semmosella olis nyt pärjättätävä siis tulosten tarkkuudella.
Laitoin rummut paikoilleen ja pyöränpulttien alle puolimetriset lattaraudat niinku noin
Sitten otin mittoja latan päästä päähän n. 500mm akselin keskipisteestä. Mittasin ensin silleesti että latat oli pyöräytetty yläpuolelle ja sitten pyöräytin 180 astetta. Tällä tavalla mitailin useita kertoja ja tulos oli sama. Akselissa olisi tuolla tavalla mitattuna ylä / alasuunnassa 4mm lattojen välillä eroa. Etu/ takasuunnista katsottuna 8mm eroa. En ole mikää kemisti mutta jotenki pieneltä tuntuu tuommonen heitto. Taidan hitsata vahvistukset ja tehä samat mittaukset uudestaan jos tulokset on samoja ni auton alle ja menoks.
Tuo D30 akselin käyttö olis kyllä tarkka tapa, pitää laittaa muistiin jatkoa ajatellen.