Viestiketju: Daihatsu topic
Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 11.12.2013, 14:01
JariKoo:n Avatar
JariKoo JariKoo ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 10.03.08
Sijainti: Siilinjärvi
Viestit: 213
Perusasetus

[QUOTE=olganipsu;1077093]No, nyt tämä tyhymä sitten laittaa kysymystä kysymyksen perään, ennenkuin edellisiinkään ehditään vastata Eli, pitäis ferozaa alkaa korottaa, ( kuhan saa sen ekana ajokuntoon. .) niin enpä muualta löytänyt tiältä suomen kamaralta korotussarjaa ferozaan muutakuin 4x4 partsilta trailmasterin +35/50 korotussarja.
Eli onko se kuinka "bolton" asennus, eli joutuuko jatkamaan jarruletkuja yms. Ja onko muutenkaan kellään kokemuksia kyseisestä sarjasta? Kun ei viittis ihan turhaan satsata päälle viittä hunttia sarjaan joka on täysi susi. Tüv hyväksyntä näyttäisi kyseisessä sarjassa olevan, eli pitäisi mennä katsastuksestaki läpi.[/QUOT

Huomattavasti halvemmalla selviät kun pistät persiiseen uudet pakat niin kummasti ryhti paranee. Itse tilasin Milneriltä pakat puslineen ja riippuineen ja korotusta tuli het melkein 3" lähtötilanteeseen verrattuna. Sitten keulasta kirraa jousia ja tarvittaessa pidempää iskaria jostain muusta räpsystä niin se on siinä. Onhan se tuon jälkeen melko jyrä mut kuhan on ryhti ja korkeus kohallaan...

Ja tuo ongelma. Itsellä oireili juuri tuolla tavalla kun katti oli rikki. Hiili patruuna oli kokonaan irti ja sorvautunut putkeen ja ei kilissyt ja kolissut. Ja juuri noin sai alamäkeen vauhtia mutta kun loivakin ylänen koitti niin noutaja tuli...
Vastaa lainaten