Näytä yksittäinen viesti
  #1  
Vanha 11.12.2013, 08:14
Deluxe66 Deluxe66 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.02.10
Sijainti: Äänekoski
Viestit: 104
Perusasetus

No niin pikkusenku tulee vielä ikää lisää ja kokemusta ni voi olla että minäkin jotain osaan iha ite tai ainakin osaan kopioda muilta. Söörtsillä löyty yksinkertaine ohje ja sitä sitten aamutoimien jälkee kokeilemaan. Sen verran vielä että toi ei nyt justiinsa ollu se tukevin työpöytä mitä tallista löytyy


Noi kulmaraudat ei nyt oikein kovassa vielä ole, mutta jotakin osviittaa sain aikaseks. Pyöritin noi kulmaraudat eka alas ja mittasin etäisyyden puolen metrin päästä vetarin keskeltä. Sitten pyöräytin samat raudat ylös ja mittailin samalta kohdalta etäisyyden. Kulmarautojen väli oli 13mm pidempi. Tätä sitten komitean kanssa miettimään ja tultiin siihen tulokseen että onhan se vääntyny

Pitää nyt laittaa vielä jarrurummut paikoilleen ja nuo kulmaraudat kunnolla siihin kiinni ja mittailla uudestaan. Sitä minä vaan jäin ihmettelemään että voiko tuo akseli olla noin päinki mutkalla? Minä kun luulin että akselit vääntyy yleensä ns. ylä- / alasuunnassa. Teoriassa autolla on esim peräytetty päin kiveä. Ehken tämä on nyt liian aikasta spekulaatiota, kunnon mittailut ensi ja sitten vasta väännetään kakka housuun.

__________________
Menkää te eellä mä jään tähän katteleen
Vastaa lainaten