Sen lootan tyyppi on 46RH.
Koska se on hydraulinen (H), ei pitäisi olla ihan kauhean paha / kallis homma rempata sitä itse, jos vain mekaniikka on ehjää. Eli kuluvien pantojen ja pakkojen vaihto kun ei ole mitään rakettitiedettä varsinkaan korjausmanuaalin kanssa. Jos aski ei joka tapauksessa toimi kunnolla, niin onko sillä sitten väliä, vaikka korjausyritys menisi keturalleen? Tällä ajatuksella remppasin parikytä vuotta sitten sököksi revitetyn 999-lootan ilman mitään manuaaleja vieläpä käytetyillä osilla ja ihan hyvin toimi.
Jos kellä ei ole varaston tukkeena "tarpeetonta" lootaa, niin toimivasta joutuu todellakin maksamaan kovan hinnan. Vaikkei pantojen kiristys saati öljyn ja suodattimen vaihto ole mitään ihan mahdotonta hommaa tehdä itse, niin hämmästyttävän huonosti nimenomaan lootia pidetään. Ymmärtäähän sen toisaalta, kun kallista öljyä menee ämpärillinen ja suodatimen vaihto on kieltämättä melko sottasta puuhaa.
Jos ei halua ostaa toimivaa irtolootaa, niin jos vain on tiloja yms. niin ostaa sitten kokonaisen varaosa-auton. Ottaa siitä itselle tärkeät osat hyllyyn ja myy loput muille. Niistä saa enemmän kuin mitä itse maksoi kopasta.