Näytä yksittäinen viesti
  #8  
Vanha 07.12.2013, 23:58
RIPAX RIPAX ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 24.04.09
Sijainti: vihti
Viestit: 2.246
Perusasetus

Googlettakaa.


Tää nyt aihetta sivuaa silleen ku jossain lehdessä,tais olla TM ku joku BMWn Diesel insinööri esitteli uusia innovaatioitaan ja tutkimuksiaan jossa löpöön sekotettiiin vettä jollain laitteella jolla siis saatiin mekaaninen seos löpöstä ja vedestä,tämä paransi hyötysuhdetta Diesel koneessa,en tiijä oliko sillä sinällään tekemistä kestävyyden ja maximaalisen tehon kanssa..Ja mun vahva epäilys on et Diesel koneesta saadaan löylyä lähesrajattomasti,se joka loppujen lopuksi rajoittaa on se et diesel koneessa muutenkin on raskaat massat joten kierroksia ei voi ottaa paljon eikä ahtaa mielin määrin koska mekaaniset häviöt ja ahtamisen eli turbon generoima lämpö sulattaa koneen jos se olisikin saatu mekaanisesti kestämään suurta tehoa. No kysymyshän kuuluukin et kuinka paljon enemmän tehoa se kestäis sillä vesiruiskulla?
__________________
Kaikki mikä on paskaa,on perseestä.
Vastaa lainaten