Ralli väki ainakin käyttää vesiruskua juurikin lisähapettimena %suhdetta en tosin tiedä.
Ja olikos muuten, että jokkiksessa ei saa vesiruiskua käyttää
Sen huomannut, että jos on oikeen kostea, muttei kuitenkaan sumuinen ilma niin oma 1,9 vapari diesel on tuntuvasti virkeämpi
Saman ilmiön huomasi 1,6 cvh fordissa sateen alkaessa jaksoi kumia polttaa vaikka maa ei vielä ollut märkänä, mutta kun sade alkoi niin voimaa ei enään riittänyt märälläkään sutimiseen
Tämä tosin saattoi johtua paperisen suodattimen "vettymisestä"
Bemarissa 1,8 ruiskussa merkitys ei ollut niin tuntuva, mutta mutkassa jaksoi hieman pidempään sutia (lukko oli ruksimaton lisävaruste)
bemarissa tosin oli paljon pölyisempi ilmanputsari/kotelon seinät joka huollossa joten kosteus saattoi myös linkoutua imuvirrasta pois eikä mennyt koneeseen niin merkittävänä määränä.