Näytä yksittäinen viesti
Vanha 06.12.2013, 22:00
hunter hdj:n Avatar
hunter hdj hunter hdj ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++

Rekisteröitynyt: 11.02.10
Sijainti: virtasalmi
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja astalo Näytä viesti
Tää taitaa jo mennä korkeemmaksi fysiikaksi, mutta kertokaa toki miten se vesi hajotetaan hapeksi ja vedyksi moottorissa.
Voin olla väärässä tai ei tarvii olla väärässä kun Pekka Herlevi on jo toisin todistanut ....

Imutahdin aikana 4 tahti turbodiesel moottoriin tietty määrä ilmaaa,ahdetaan "sylinteriin ennen kuin moottorissa alkaa puristus tahti...

jos pisara vettä on joukossa jota puristetaan palotilassa erittäin kovassa kuumuudessa ja paineessa jossa diesel polttoaine syttyy puristumalla ja vesi höyrystynyt kuumuudessa ja poksahtaa hallitusti minun mielestä polttoainetta voidaan syöttää reilusti/hallitusti enemmän koska poltettavaa happea on enemmän palotapahtuman aikana? / hapetusta syntynyt vedestä...

Mä oon nii yksinkertainen että olen ajatellut niin et jos kalat voi hengittää vedessä ja pysyvät hengissä on siinä pakko olla happea ?

Taitaa käydä sama ilmiö jos 4 tahti bensamoottoriin laitetaan NOS laitteet ja ei lisärikastus toimi ... Raakaa happea palotilaan niin männät ja punahehkuset pakoventtiilit kivast sullaa polttopilli ilmiöllä..-.

Viimeksi muokannut hunter hdj : 06.12.2013 22:31
Vastaa lainaten