Näytä yksittäinen viesti
  #105  
Vanha 06.12.2013, 19:48
hunter hdj:n Avatar
hunter hdj hunter hdj ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 11.02.10
Sijainti: virtasalmi
Viestit: 339
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tomppaa_ Näytä viesti
Mä vähän veikkaan että jos suihkuttaa vettä muualle kuin suoraan imusarjaan, vesi pisaroituu johonkin ja jossain vaiheessa menee pyttyyn ja aihteuttaa disasterin. Ei se ahtoilman lämpö hirveästi ole korkeampi verrattuna ulkoilmaan, siis coolerin kanssa. Ahtimelta tulevan ilman lämpötilaa en ole mitannut ikinä mutta imusarjasta mitattuna on ollut tavallisessa ajossa noin 20-30*c korkeampi kuin ulkoilma. Vesiruiskutuksen tarkoitushan on vain viilentää palotapahtumaa noin niinkuin pääasiassa. Pakolämmöissä huomaa erittäin radikaalin muutoksen kun vettä työntää koneeseen. Bensakoneissa tapetaan nakutusta ja dieselissä päästään laittamaan niin ikään lisää soppaa ja ilmaa koneen keston kärsimättä..hirveästi
...

Bensaan en ota kantaa ... Vielä ei ole tarvinnut vettä ruiskuttaa ahdettuun bensa tai diesel moottoriin ...


Dieselin suhteen samoilla linjoilla x1

Vesi= lisähapetin Ehke näihin Suomen Talvi pakkasiin vesiruisku?

ja Offroad auton tarvittaviin tehoihin ?

Tiuhentaa välityksiä ni ruopiikohan jo tarpeeksi?

Tietysti eihän se koskaan riittävästi

Viimeksi muokannut hunter hdj : 06.12.2013 20:12
Vastaa lainaten