Näytä yksittäinen viesti
Vanha 06.12.2013, 18:52
helmapelti:n Avatar
helmapelti helmapelti ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 07.12.08
Sijainti: Tampere
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Bänkster Näytä viesti
Ei jumalauta! Mikä sua vaivaa?!? Säästätkö sä tässä rahaa vai eikö sua todellakaan kiinnosta sun lemmiksi hyvinvointi???
Jos ei koira pysty edes tarpeitaan tekemään niin aika widun äkkiä sinne lääkäriin! Vai pitääkö ruveta tekemään Tampereen tahoille?
No olen vaikeasti masentuntut alkoholisti ja haluasin tappaa itseni, mikä sua vaivaa kun näin tuttavallisiksi ruvettiin. Haluatko tulla kylään?

Koira on toistaiseksi täysin normaali, hain lateksipohjamatot kämpään ja pidän vieraspatjaa sängynvieressä josta se voi hypätä sänkyyn ja pois.
Koira ei ole enää nuori mutta kyllä se sanoo jos sattuu kun tutkin sitä. Sattui siihen mutta ei reagoinut kun sitä solmuun vääntelin. Kyllä se olisi mullekin sanonut että lopeta nyt perkele se vääntely.

Veikkaan että venähti hieman ja lihakset kipuili, se reagoi aina enemmän siihen kun kiinnitän huomioa sen juttuihin kuin itse syyhyn. Se kakkatukko tuli kun olein syöttänyt luita. Ehkä se kipu haittasi ponnistelua ja lopulta heitti komeat ripulit kaupunginvaraston aitaan.

En syötä enää kuin puristeluita ettei tule ongelmia.

Kyllä meille kyläänkin saa tulla jos on jotain asiaa.

Viimeksi sattui n 3v sitten koira lipesi parvekkeelta n 8m korkeudelta ja vinkas aika ikävästi, juoksin ovelle ja koira istui ovella korvat luimussa. Vääntelin ja puristelin samoin ja todettiin ettei me olla lasista tehty, koira on ollut isompien hampaissakin eikä itke turhia kuten minä. Saisimpa edes hieman tuosta koiran luonteesta.

Viimeksi muokannut helmapelti : 06.12.2013 19:51