Näytä yksittäinen viesti
Vanha 06.12.2013, 13:09
lepoantti lepoantti ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 27.01.05
Sijainti: Sawo, Leppävirta
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ratigan90 Näytä viesti
nyt olen vähän suunnitellut uutta ohjausta, kun tuntuu niin kamalasti olevan kritiikkiä ja saisi samalla raidetangon lehtien päälle. teetän koneistamossa uudet ohjausvarret ( itsellä ei ole kuin vanha väljä sorvi

eli jatketaan ohjausosien puimista kun on uusi prototyyppi valmistunut ja näyttää kuvat pöytään
ennenkuin teetät mitään niin kannattaa kysyä mitä ohjausvarret maksaa koneistamossa veistettynä. TG:n, Marlinin, Allpro offroadin ja mitä lienee näitä onkaan taitaa täältä saada alle 200e pari. olen muutamaan hiluxiin tehnyt ohjuksen kyseisillä osilla, toimii, kestää ja jos jotakin murhetta tulee niin uuden osan saa tilalle koska vain muutaman päivään. nämä suunniteltu kasattavaksi kartioprikoilla ja vakio pinnapulteilla, itse en ainakaan ilman näitä rakentaisi ohjausta jos meinaa maastossa ajaa, tai missä tahansa.

tässä yksi kuvatus ln110 etupäästä johon taisin laittaa allpron ohjausvarret.

edittiä: en ole viitsinyt koko ketjua lukea läpi saati katsoa kuvia....jotta jos kyse onkin raide- ja vetotangosta joita on hitsattu eikä ojhausvarsista, käsitin kyllä että ohjausvarsista on kyse. mutta näistä on niin monta nimitystä käytössä että välillä ei tiedä että kuka mistäkin puuhuu....

Viimeksi muokannut lepoantti : 06.12.2013 14:07
Vastaa lainaten