Nii tai tarkennetaan että se on puoliautomaatti eli kun painaa napista niin säätää tason kohdalleen. Automaatti vaatisi jonkun elkkuwelhon vääntämään nopeustiedon tms.
Toisaalta joku käsijarrun vapautuskin saattaisi toimia riittävän hyvänä herätteenä ja sitten se nappi päälle.Ja on tuossa sitten käsiajokin joka on nyt käytössä.
Vaan on se noissa kärrihommissa hemmetin hyvä. Agadoksen saa perään senkun peruuttaa kuulan kohalleen ja nostaa koukun kiinni. Jää kaikki normi ähellykset pois.
Kompuroista sen verran että noiden lelu kompuroiden elinikä on vaihellu viikosta vuoteen. Ne on vaan niin paskoja esityksiä kun niissä ei ole oikeaa mäntää vaan se on semmonen lätkä siinä kiertokangen nokassa. Viimeisen yrityksen palautin bilistemaan kun sattu tuo nykyinen kohalle. Sekin maksoi 79 egeä ja siinä tuli viimeistelynaulain mukana...
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.
Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.
Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa
Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä
Antsan Tuubi
Viimeksi muokannut Bj Andy : 06.12.2013 10:54
|