Lienee tosiaan hyvinkin laitekohtaista? Tuo primitiivinen vanha SA-int aggre Sachs 2t päkättimellä on lähtenyt aina käyntiin, tankissa ainakin 2v vanhaa 95bensaa ja ulkona säilytetään. Lähtee hetken nykimisellä tulille, tässä vaikeuttaa käynnistystä hieman nihkeästi palauttava käynnistinlaite.
Nyt laitoin yli puol tankillista tuoretta bensaa eikä huonontunut tai parantunut.
Konesaha taas on nihkeempi lähtemään jos seisoo pidempään, sekin yleensä jää suoraan ajosta sellaisenaan seisomaan. Lähtee kyllä mutta joutuu nykimään sen verran että ehtii jo ajattelemaan rumia sanoja. 95:lla tälläkin ajetaan.
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG.
RRC 3,9SE -90. Valkoinen.
Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa
Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto"
Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu"
Range Rover P38A -95, purkuraato
Volvo C303, muutti pois.
|